2014. augusztus 13., szerda

Prológus - Rád van bízva!

Fülemet megcsapja David hangja ami szájából hangzik el. Félve nézek rá. Émelygés csap meg engem, mikor ránézek a kék szemeibe, és látom, hogy valami ijesztőt sugall, és hogy ez nem fog nekem menni...
- Rád van bízva... 
Mondja és elmegy hüvelykujját felmutatva, hogy minden jó, minden szép és hogy nincs mitől rettegnem. 
Hát de van. 
Most mit tegyek? 






Nos, itt is vagyok a prológussal. Lehet, hogy nem mindent árul el, de így terveztem. Azért remélem tovább fogjátok olvasni a történetem.
Az e-book - os könyv az alakul, hamarosan abba is lesz első fejezet és majd linkelni fogom, ahol megnézhetitek. 


1 megjegyzés:

  1. It is actually actually awesome which one have printed so that fascinating review.I am glad which I have found your website. I am just anticipating study another, intriguing post.

    VálaszTörlés